organosi 2.0

Για να…οργανωθούν οι οργανώσεις!

Λάρισα: Δωρεάν Εργαστήρια επαγγελματικής συμβουλευτικής για ανέργους και εργαζόμενους

Το Κέντρο Κοινότητας της Αντιδημαρχίας Κοινωνικής Πολιτικής του Δήμου Λαρισαίων  σε συνεργασία με το Δίκτυο Πληροφόρησης και Συμβουλευτικής Εργαζομένων και Ανέργων του Ινστιτούτου Εργασίας της ΓΣΕΕ θα υλοποιήσει δωρεάν εργαστήρια επαγγελματικής συμβουλευτικής για ανέργους και εργαζόμενους.

Συνολικά θα πραγματοποιηθούν 6 εργαστήρια ανέργων και 4 εργαζομένων και οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επιλέξουν από μία (1) έως και τρεις (3) από τις παρακάτω θεματικές ενότητες:

Εργαστήρια Ανέργων – πρωινές ώρες
Τετάρτη 17/4/2019Πέμπτη 18/4/2019
09:30π.μ.-11:30π.μ   Διαμορφώνοντας ένα πλάνο αναζήτησης εργασίας
12:00 -14:00  Τεχνικές Πλοήγησης στην αναζήτηση εργασίας: Βιογραφικό σημείωμα και Συνοδευτική επιστολή
09:30π.μ.-11:30π.μ.  Ανάπτυξη δεξιοτήτων στη Λήψη Επαγγελματικής Απόφασης
09:30π.μ.-11:30π.μ. Διαμορφώνοντας ένα πλάνο αναζήτησης εργασίας
12:00-14:00 Τεχνικές Πλοήγησης στην αναζήτηση εργασίας: Βιογραφικό σημείωμα και Συνοδευτική επιστολή
09:30π.μ.-11:30π.μ. Ανάπτυξη δεξιοτήτων στη Λήψη Επαγγελματικής Απόφασης
Εργαστήρια Εργαζομένων – απογευματινές ώρες
Τετάρτη 17/4/2019Πέμπτη 18/4/2019
18:30-20:30  Διαχείριση Εργασιακού Άγχους
18:30-20:30  Ανάπτυξη δεξιοτήτων στη Λήψη Επαγγελματικής Απόφασης
18:30-20:30 Διαχείριση Εργασιακού Άγχους
18:30-20:30 Ανάπτυξη Ατομικού Συστήματος Σχεδιασμού Σταδιοδρομίας/Σταδιοδρομία Καριέρας

Τα εργαστήρια θα υλοποιηθούν στους χώρους του ΙΝΕ-ΓΣΕΕ (Παράρτημα Θεσσαλίας),Τζαβέλα 4, Τ.Κ. 41222, Λάρισα.

ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ: Κέντρο Κοινότητας Δήμου Λαρισαίων – Αντιδημαρχία Κοινωνικής Πολιτικής, Οικονόμου Εξ Οικονόμων 8Α & Ρούσβελτ, 3ος όροφος, Λάρισα, τηλ. 2410680242, 2410680250, e-mail: kkoinotitas@larissa-dimos.gr, ηλεκτρονική διεύθυνση: http://www.larissa-dimos.gr/el/component/k2/item/241-kentrokoinothtas, ή στο ΝΕ ΓΣΕΕ Θεσσαλίας, Τζαβέλα 4, Λάρισα , τηλ. 2410537489-90

Πηγή

12 Απριλίου, 2019 Posted by | Νέα και ενδιαφέροντα | | no comments

Comments are closed.