Γαλάτσι: Προϋποθέσεις και κριτήρια για την ένταξη στο Κοινωνικό Παντοπωλείο και Συσσίτιο
Στo πλαίσιο της Κοινωνικής του Πολιτικής ο Δήμος Γαλατσίου εφαρμόζει το νέο Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα 2014-2020 μέσω Π.Ε.Π Αττικής: «Δομή Παροχής Βασικών Αγαθών», Κοινωνικού Παντοπωλείου και Παροχή Συσσιτίου.
Σκοπός του είναι, η ενίσχυση και στήριξη κατοίκων του Δήμου, που τελούν ή κινδυνεύουν να περιέλθουν σε συνθήκες φτώχειας και κοινωνικού αποκλεισμού. Κύριο μέλημά του, η – μετά από αξιολόγηση – δίκαιη παροχή, έτσι ώστε όσο το δυνατόν περισσότεροι άνθρωποί να μπορούν να βοηθηθούν.
Το Νέο Πρόγραμμα περιλαμβάνει:
α) Διανομή ειδών τροφίμων από το Κοινωνικό Παντοπωλείο (ανάλογα με τον αριθμό μελών) και
β) Έτοιμες μερίδες φαγητού από το Κοινωνικό Συσσίτιο, σε άτομα με ιδιαίτερα προβλήματα αυτοεξυπηρέτησης.
Οι προϋποθέσεις και τα κριτήρια των δικαιούχων καθορίζονται βάσει της απόφασης του Δημοτικού Συμβουλίου με αριθμό 308/2017.
Οικονομικά κριτήρια
Ετήσιο οικογενειακό εισόδημα (ανάλογα και με τα μέλη της οικογένειας):
Μέλη Οικογένειας-Καθαρό Εισόδημα-Με τόκους καταθέσεων στο εισόδημα ή όριο τόκων (όταν εμφανίζεται ως μοναδικό εισόδημα)
1 άτομο Έως 5.000 € Έως 56 €
2 άτομα Έως 5.500 € Έως 62€
3 άτομα Έως 6.000 € Έως 67€
4 άτομα Έως 6.500 € Έως 73€
5 άτομα Έως 7.000 € Έως 78€
6 άτομα και άνω Έως 7.500 € Έως 84€
Κοινωνικά κριτήρια
(εξετάζονται παράλληλα με την οικονομική κατάσταση παράγοντες όπως):
–Ηλικία (ανήλικα, εξαρτώμενα τέκνα, ηλικιωμένος μη αυτοεξυπηρετούμενος)
–Κατοικία (ιδιοκατοίκηση, ενοίκιο- δάνειο, φιλοξενία, άστεγος)
–Ασφάλεια (ασφαλισμένος, ανασφάλιστος)
–Ανεργία
–Ευπαθείς ομάδες, (Μονογονεϊκή οικογένεια, Μετανάστες, τοξικοεξαρτώμενοι, υπερήλικες μη αυτοεξυπηρετούμενοι)
Υγεία (ΑμεΑ, με ποσοστό αναπηρίας 67% και άνω)
–Ανήλικα και προστατευόμενα τέκνα
Δικαιολογητικά που απαιτούνται για την ένταξη στο Κοινωνικό Παντοπωλείο ή στο Κοινωνικό Συσσίτιο
–Φωτοτυπία Αστυνομικής ταυτότητας ή Διαβατηρίου και άδεια παραμονής
–Πιστοποιητικό Οικογενειακής κατάστασης (τελευταίου διμήνου για τους Έλληνες και του τελευταίου εξαμήνου για τους Αλλοδαπούς και μεταφρασμένο)
–Ατομικό Εκκαθαριστικό Εφορίας, Φορολογική Δήλωση Ε1, καθώς και το Ε9 (Προηγούμενου Οικονομικού έτους σε φωτοτυπίες)
–Κάρτα Ανεργίας ανανεωμένη
–Πιστοποιητικό αναπηρίας από αρμόδια Υγειονομική επιτροπή ή ΚΕΠΑ σε περίπτωση ΑμεΑ σε ισχύ ή πρωτόκολλο κατάθεσης συνέχισης αναπηρίας σε περίπτωση λήξης.
–Πρόσφατο Λογαριασμό ΔΕΗ ή ΟΤΕ
–Διαζευκτήριο (σε περίπτωση διαζυγίου)
–Υπεύθυνη Δήλωση με θεωρημένο το γνήσιο της υπογραφής σε περίπτωση Διάστασης (εκτός αν φαίνεται στην διορθωμένη ατομική φορολογική δήλωση)
–Ηλεκτρονικό Ανανεωμένο Μισθωτήριο Ενοικίου από την Εφορία (σε περίπτωση λήξης, μαζί με το μισθωτήριο, φωτοτυπία την τελευταία απόδειξη πληρωμής)
Τονίζεται ότι, ΟΛΑ τα παραπάνω δικαιολογητικά, απαιτούνται και για ΟΛΑ τα συνοικούντα μέλη (δηλαδή για όλα τα άτομα που μένουν στο ίδιο σπίτι) και οι αιτήσεις ξεκινούν από 6 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2017 έως και τις 22 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2017. Υπενθυμίζεται ότι οι δικαιούχοι του ΤΕΒΑ δεν μπορούν να ενταχθούν στο Κοινωνικό Παντοπωλείο και στο Κοινωνικό Συσσίτιο του Δήμου.
Πληροφορίες στην κα Τριανταφύλλου Μαρίνα στο Κοινωνικό Παντοπωλείο, στον 1ο όροφο του Δημαρχείου (Αρχιμήδους 2 & Ιπποκράτους Τ.Κ.: 11146, Γαλάτσι), Τηλ.: 210.2143.321