organosi 2.0

Για να…οργανωθούν οι οργανώσεις!

Ηράκλειο: Οι δρόμοι του νερού- Πεζοπορικές διαδρομές για μαθητές

Ο Πεζοπορικός Όμιλος Ηρακλείου διοργανώνει για τέταρτη συνεχή χρονιά θεματικό εκπαιδευτικό πρόγραμμα πεζοπορικών διαδρομών για μαθητές/τριες Α/θμιας & Β/θμιας Εκ/σης.

Το πρόγραμμα περιλαμβάνει έξι πεζοπορικές διαδρομές που προσφέρονται εντελώς δωρεάν στην Σχολική Κοινότητα του Ηρακλείου ( μαθητές/τριες, εκπαιδευτικούς & γονείς που τους/τις συνοδεύουν.

Ποια είναι τα περάσματα του νερού μέσα στη Φύση στην πορεία του χρόνου; Ποιος ο ρόλος του νερού στην Ιστορία της ανάπτυξης των ανθρώπινων κοινωνιών; Πως αλλάζουν τα φυσικά περάσματα του νερού ιστορικά μέσα από την ανάπτυξη της τεχνολογίας και πως αυτές οι αλλαγές επηρεάζουν το φυσικό τοπίο και τον πολιτισμό των ανθρώπων; Ποιος ο ρόλος του νερού στην διαχρονική ανάπτυξη του Ηρακλείου; Αυτά είναι μερικά από τα ερωτήματα που οι μαθητές/τριες θα διερευνήσουν κατά την διάρκεια των πεζοποριών.

Επιστημονικοί συνεργάτες του προγράμματος είναι: Παπαματθαιάκης Χάρης ( Γενικός Διευθυντής Δ.Ε.Υ.Α.Η ) Κρυσταλλία Σηφακάκη (MS μηχανολόγος –μηχανικός, διδάσκουσα στο ΤΕΙ- υπάλληλος Δ.Ε.Υ.Α.Η) , Αλέξανδρος Πρατικάκης ( αρχαιολόγος), Αθηνά Σφακάκη (ξεναγός)

Η παρουσίαση του προγράμματος θα γίνει σε εσπερίδα στo Πολύκεντρο Νεολαίας του Δήμου Ηρακλείου την Τετάρτη, 22 Φεβρουαρίου, 7 μμ.

Εισηγήσεις θα κάνουν:
–Παπαματθαιάκης Χάρης « Η ύδρευση του Ηρακλείου από την Μινωική εποχή μέχρι σήμερα»
–Σφακάκη Αθηνά « Δίκτυο εισόδου και εξόδου του νερού στο Μινωικό Ανάκτορο της Κνωσού»

Το πρόγραμμα θα υλοποιηθεί τις παρακάτω ημερομηνίες:
Σάββατο, 11 Μαρτίου: Διαδρομές νερού στο Μινωϊκό Παλάτι της Κνωσού
Σάββατο, 8 Απριλίου: Διαδρομές νερού στο Υδραγωγείο της Αρχαίας Λύκτου
Σάββατο, 13 Μαϊου: Διαδρομές νερού στον υδαταγωγό Μοροζίνι
Σάββατο, 7 Οκτωβρίου: Διαδρομές νερού στις πηγές του Ψηλορείτη
Σάββατο, 4 Νοεμβρίου: Διαδρομές νερού στο Δάσος της Κέρης
Σάββατο, 2 Δεκεμβρίου: Διαδρομές νερού στο Φράγμα του Αποσελέμη

Πηγή

20 Φεβρουαρίου, 2017 Posted by | Νέα και ενδιαφέροντα | | no comments

Comments are closed.