organosi 2.0

Για να…οργανωθούν οι οργανώσεις!

Δήμος Κορδελιού-Ευόσμου: Αιτήσεις για το Κοινωνικό Παντοπωλείο

Από την Αντιδημαρχία Κοινωνικής Προστασίας και Δημόσιας Υγείας δια του Τμήματος Κοινωνικής Πολιτικής – Εφαρμογής Προγραμμάτων Κοινωνικής Προστασίας & Νέας Γενιάς ανακοινώνεται η έναρξη των αιτήσεων για την ένταξη στο Δημοτικό Κοινωνικό Παντοπωλείο.

Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να υποβάλλουν την αίτηση τους για την ένταξή τους στο Δημοτικό Κοινωνικό Παντοπωλείο, από τη Δευτέρα 2 Ιουνίου 2025 έως τη Δευτέρα 20 Ιουνίου 2025, είτε αυτοπροσώπως είτε από νομίμως εξουσιοδοτημένο άτομο για το σκοπό αυτό και πάντα κατόπιν ραντεβού από τις 16/5 στα τηλέφωνα: 2310 558505, 2310 558506

Στα ίδια τηλέφωνα μπορεί να επικοινωνούν οι ενδιαφερόμενοι για περισσότερες πληροφορίες.

Email: k.pantopoleio@dke.gr

Διεύθυνση: Μαβίλη 6-8, Εύοσμος

ΚΑΤΑΛΟΓΟΣ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΩΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥ ΠΑΝΤΟΠΩΛΕΙΟΥ 

  1. Αίτηση του ενδιαφερομένου/Έντυπο Συναίνεσης Επεξεργασίας Προσωπικών Δεδομένων ,σύμφωνα με τυποποιημένο υπόδειγμα αίτησης που χορηγεί η αρμόδια υπηρεσία του Δήμου/Υπεύθυνη Δήλωση, στην οποία οι αιτούντες θα αναγράφουν ότι δεν ωφελούνται από αντίστοιχο πρόγραμμα άλλου φορέα (Παρέχεται από την υπηρεσία).
  2. Πιστοποιητικό οικογενειακής κατάστασης.
  3. Φωτοτυπία αστυνομικής ταυτότητας ή διαβατηρίου και άδειας παραμονής σε ισχύ.
  4. Βεβαίωση μόνιμης κατοικίας από το Δήμο ή αντίγραφο λογαριασμού δημόσιας επιχείρησης κοινής ωφελείας ή αντίγραφο μισθωτηρίου συμβολαίου, από το οποίο πιστοποιείται η διεύθυνση κατοικίας.
  5. Αντίγραφο της τελευταίας δήλωσης φορολογίας εισοδήματος (έντυπο Ε1) και αντίγραφο του εκκαθαριστικού σημειώματος φυσικών προσώπων. Στην περίπτωση που ο αιτών συνοικεί με ενήλικα πρόσωπα που υποβάλλουν ξεχωριστή φορολογική δήλωση, θα προσκομίζει, επιπλέον, εκκαθαριστικό σημείωμα και Ε9 οικ. έτους 2021 των συνοικούντων προσώπων.
  6. Πρόσφατο αντίγραφο (ΕΝΦΙΑ) ή υπεύθυνη δήλωση περί μη κατοχής ακίνητης περιουσίας όλων των προστατευόμενων μελών.

Δικαιολογητικά, κατά περίπτωση, ανάλογα με την κατάσταση του υποψηφίου δικαιούχου:

  1. Κάρτα ανεργίας σε ισχύ, εφόσον πρόκειται για άνεργο (των αιτούντων ή και προστατευόμενων μελών).
  2. Επίσημη Ιατρική Γνωμάτευση, εφόσον υπάρχει πρόβλημα υγείας (των αιτούντων ή και προστατευόμενων μελών).
  3. Γνωμάτευση Πρωτοβάθμιας Επιτροπής περί ποσοστού αναπηρίας ή Κέντρου Πιστοποίησης Αναπηρίας (ΚΕ.Π.Α.), εφόσον πρόκειται για Άτομα με Ειδικές Ανάγκες (των αιτούντων ή και προστατευόμενων μελών).
  4. Μισθωτήριο συμβόλαιο θεωρημένο από την εφορία.
  5. Βεβαίωση Αστεγίας σε περίπτωση αστεγίας.
  6. Εγκεκριμένη αίτηση ΚΕΑ.
  7. Αντίγραφο εξατομικευμένης έκθεσης κοινωνικής έρευνας από αρμόδια δημόσια ή δημοτική υπηρεσία, εφόσον υπάρχει, με την οποία μπορεί να διαπιστωθεί η κοινωνική κατάσταση, οι συνθήκες και οι δυσχέρειες διαβίωσης του ατόμου ή της οικογένειας (διάσταση, μονογονεϊκότητα, πολυτεκνία, αδυναμία εξυπηρέτησης, κτλ).
  8. Βεβαίωση δανείου πρώτης κατοικίας.
  9. Διαζύγιο ή Αποδεικτικό στοιχείο διάστασης/ και αποδεικτικό στοιχείο της επιμέλειας του/των παιδιού/παιδιών.
  10. Α21 Επίδομα Τέκνων
  11. Ενημερωτικό σύνταξης.

Οποιοδήποτε άλλο δικαιολογητικό κριθεί απαραίτητο θα ζητηθεί κατά περίπτωση.

Πηγή

4 Ιουνίου, 2025 Posted by | Νέα και ενδιαφέροντα | | no comments

Άλιμος: Εγγραφές στο Κοινωνικό Φροντιστήριο

Το Κοινωνικό Φροντιστήριο του Δήμου Αλίμου ξεκινά τις εγγραφές τη Δευτέρα 2 Ιουνίου για το σχολικό έτος 2025-2026. Η λειτουργία των Θερινών τμημάτων Γ’ Λυκείου (ΓΕΛ & ΕΠΑΛ) ξεκινά τη Δευτέρα 16 Ιουνίου και ολοκληρώνεται στις 25 Ιουλίου. Η λειτουργία των Χειμερινών τμημάτων προβλέπεται να ξεκινήσει τη Δευτέρα 15 Σεπτεμβρίου 2025 με την προοπτική να διδάσκονται όλα τα μαθήματα Δημοτικού, Γυμνασίου και Λυκείου, καθώς επίσης και ξένες γλώσσες.

Το Κοινωνικό Φροντιστήριο θα στεγάζεται και φέτος σε σχολικές αίθουσες του 1ου ΓΕΛ Αλίμου (Υψηλάντου και Θησείου).

Σκοπός του Κοινωνικού Φροντιστηρίου του Δήμου Αλίμου είναι να ενισχύσει μαθήτριες και μαθητές οικονομικά αδύναμων οικογενειών, η παροχή ίσων ευκαιριών στη μάθηση και ταυτόχρονα η προώθηση της εθελοντικής προσφοράς και της κοινωνικής αλληλεγγύης, αφού τα μαθήματα διδάσκονται αφιλοκερδώς από εθελοντές εκπαιδευτικούς.

Οι εγγραφές πραγματοποιούνται καθημερινά, από Δευτέρα έως Παρασκευή, εφόσον έχει προηγηθεί τηλεφωνική επικοινωνία. Προκειμένου να διαμορφωθεί εγκαίρως το ωρολόγιο πρόγραμμα λειτουργίας του Κοινωνικού Φροντιστηρίου για το σχολικό έτος 2025-2026, οι αιτήσεις έχουν καταληκτική ημερομηνία υποβολής έως και την Παρασκευή 4 Ιουλίου 2025.

ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ:

  1. Φωτοαντίγραφο αστυνομικής ταυτότητας ή διαβατηρίου του γονέα (σε περίπτωση Αλλοδαπών, επιπλέον και άδεια παραμονής)
  2. Φωτοαντίγραφο αστυνομικής ταυτότητας ή διαβατηρίου του μαθητή (σε περίπτωση Αλλοδαπών, επιπλέον και άδεια παραμονής)
  3. ΑΜΚΑ Μαθητή
  4. ΑΜΚΑ Γονέα
  5. Πιστοποιητικό Οικογενειακής Κατάστασης
  6. Φωτοαντίγραφο Εκκαθαριστικού Σημειώματος τελευταίου έτους (2024)
  7. Φωτοαντίγραφο Απολυτηρίου Λυκείου, σε περίπτωση αποφοίτων
  8. Φωτοαντίγραφο πρόσφατου λογαριασμού ΔΕΚΟ
  9. Δικαιολογητικά που να αποδεικνύουν την ένταξη σε ευπαθή κοινωνική ομάδα (πολυτεκνία, ανεργία, ΑΜΕΑ)

Για περισσότερες πληροφορίες, οι γονείς μαθητριών και μαθητών που επιθυμούν να εγγράψουν τα παιδιά τους στο Κοινωνικό Φροντιστήριο του Δήμου, μπορούν να καλούν στο 210-9853580 καθημερινά 09:00-15:00 (Κοινωνική Υπηρεσία Δήμου Αλίμου) ή να επικοινωνήσουν μέσω της ηλεκτρονικής διεύθυνσης: koinoniko.frontistirio@alimos.gr

Πηγή

4 Ιουνίου, 2025 Posted by | Νέα και ενδιαφέροντα | | no comments