organosi 2.0

Για να…οργανωθούν οι οργανώσεις!

Δήμος Σουλίου: Ξεκινούν οι αιτήσεις για το Κοινωνικό Παντοπωλείο

Από τις 19 Σεπτεμβρίου μέχρι και τις 30 του ίδιου μήνα,  θα μπορούν οι ενδιαφερόμενοι να αιτηθούν την συμμετοχή τους ως ωφελούμενοι στο κοινωνικό παντοπωλείο του Δήμου Σουλίου, προσκομίζοντας την σχετική αίτηση η οποία θα πρέπει να συνοδεύεται με τα εξής δικαιολογητικά σε φωτοτυπία:

1. Αστυνομική ταυτότητα ή διαβατήριο και άδειες παραμονής.
2. Μισθωτήριο συμβόλαιο ή λογαριασμό ΔΕΗ ή λογαριασμό ΟΤΕ ή λογαριασμό κινητής.
3. Πιστοποιητικό οικογενειακής κατάστασης.
4. Εκκαθαριστικό της εφορίας τελευταίου έτους και Ε1.
5. Στην περίπτωση που συνοικεί με ενήλικα πρόσωπα τα οποία υποβάλουν ξεχωριστή φορολογική δήλωση, θα πρέπει να προσκομίσουν το εκκαθαριστικό σημείωμα και το Ε1 αυτών.

Επίσης αν υπάρχει ,
6. Κάρτα ανεργίας
7. Βεβαίωση μη συμμετοχής σε ανάλογο πρόγραμμα εφόσον είναι ετεροδημότης ή κάτοικος άλλου δήμου.
8. Απόφαση Υγειονομικής Επιτροπής ή άλλου δημόσιου φορέα εφόσον υπάρχει πρόβλημα υγείας. Σε περίπτωση αναπηρίας αντίγραφο της βεβαίωσης της επιτροπής που αναγράφει το ποσοστό(εφόσον υπάρχει).

Δυνητικοί δικαιούχοι του κοινωνικού παντοπωλείου είναι :
– Έλληνες μόνιμοι κάτοικοι του Δήμου Σουλίου.
– Ομογενείς μόνιμοι κάτοικοι του Δήμου Σουλίου.
– Αλλοδαποί που κατοικούν ( εφόσον αποδεικνύεται ) στον Δήμο μας και διαθέτουν άδεια παραμονής και θεωρημένο διαβατήριο. Επίσης το πιστοποιητικό οικογενειακής κατάστασης θα πρέπει να είναι του τελευταίου έτους και μεταφρασμένο .
– Όσοι δημότες δεν είναι δικαιούχοι του προγράμματος ΤΕΒΑ.

Στην περίπτωση που ο/η αιτούμενος/η, για οποιοδήποτε λόγο δεν καταφέρει ο ίδιος να κάνει την αίτηση εγγραφής, θα πρέπει με υπεύθυνη δήλωση του Ν.105 ή εξουσιοδότηση, να εξουσιοδοτηθεί άλλο άτομο για υποβάλει αντί αυτού τα απαιτούμενα δικαιολογητικά .

Για πληροφορίες μπορείτε να επικοινωνείτε με τα  2666360305 & 6955828886.

Κατεβάστε την αίτηση από εδώ

Πηγή

19 Σεπτεμβρίου, 2022 Posted by | Νέα και ενδιαφέροντα | | no comments

Ξεκινούν οι αιτήσεις για το Κοινωνικό Παντοπωλείο του Δήμου Ζωγράφου

Οι ενδιαφερόμενοι που επιθυμούν να ενταχθούν στο πρόγραμμα του Κοινωνικού Παντοπωλείου θα υποβάλλουν αίτηση στην Κοινωνική Υπηρεσία του Δήμου (Ιωάννου Θεολόγου 22),  τηλέφωνο  επικοινωνίας 2107716350 από  Δευτέρα 19 Σεπτεμβρίου 2022 μέχρι και την Παρασκευή 30 Σεπτεμβρίου 2022 κατά τις ώρες 9.30π.μ.  έως 1.30μ.μ. προσκομίζοντας τα παρακάτω

Απαιτούμενα δικαιολογητικά:

  1. Αίτηση- Υπεύθυνη Δήλωση ( το αρχείο διατίθεται εδώ, στο Κοινωνικό Παντοπωλείο(Μπισκίνη 33) και στην Κοινωνική Υπηρεσία( Ιωάννου Θεολόγου 22). Προς αποφυγή του συνωστισμού επισημαίνουμε ότι η σχετική αίτηση πρέπει να είναι συμπληρωμένη.
  2. Αντίγραφο αστυνομικής ταυτότητας ή διαβατηρίου σε ισχύ και άδεια διαμονής σε ισχύ ( για όλα τα μέλη που συμπεριλαμβάνονται στην αίτηση)
  3. Αντίγραφο δήλωσης φορολογίας εισοδήματος φορολογικού έτους 2021 έντυπο Ε1)[για τα εισοδήματα που αποκτήθηκαν από 1/1/2021 έως 31/12/2021] (για όλα τα μέλη που υποχρεούνται να υποβάλλουν φορολογική δήλωση)
  4. Εκκαθαριστικό εφορίας φορολογικού έτους 2021 (για όλα τα μέλη που υποχρεούνται να υποβάλλουν φορολογική δήλωση)
  5. Αντίγραφο δήλωσης στοιχείων ακινήτων (έντυπο Ε9) (ξεχωριστά και για τους δυο συζύγους και για όλα τα μέλη που υποχρεούνται σε υποβολή φορολογικής δήλωσης ΑΚΟΜΑκαι αν δεν έχει διαμορφωθεί περιουσιακή κατάσταση)
  6. Αντίγραφο τελευταίου λογαριασμού ΔΕΚΟ (ΔΕΗ Ή ΟΤΕ, Ή ΕΥΔΑΠ) στο όνομά τους για όσους διαμένουν σε ιδιόκτητο σπίτι
  7. Αντίγραφο ηλεκτρονικού μισθωτηρίου και λογαριασμό ΔΕΚΟ (ΔΕΗ Ή ΟΤΕ Ή ΕΥΔΑΠ) στο όνομά τους για όσους ενοικιάζουν
  8. Πιστοποιητικό Οικογενειακής Κατάστασης ( πρόσφατο εντός 5μήνου)

Πρόσθετα Δικαιολογητικά:

  1. Σε περίπτωση ανεργίας χρειάζεται βεβαίωση ανεργίας με πρόσφατη ημερομηνία
  2. Σε περίπτωση αναπηρίας χρειάζεται πιστοποίηση από ΚΕΠΑ ή επίσημη γνωμάτευση γιατρού από δημόσιο φορέα
  3. Σε περίπτωση διαζυγίου χρειάζεται αντίγραφο του διαζευκτηρίου ή σε περίπτωση διάστασης κάθε νόμιμο παραστατικό που θα αποδεικνύει αυτή ( αίτηση διαζυγίου, δήλωση στη ΔΟΥ της διάστασης)
  4. Σε περίπτωση παραχώρησης του σπιτιού όπου διαμένουν απαιτείται το Ε2 του παραχωρούντος
  5. Σε περίπτωση ιδιότητας σπουδαστή/φοιτητή  του ίδιου ή προστατευόμενου μέλους χρειάζεται βεβαίωση φοίτησης από τη σχολή φοίτησης.

Για επιπλέον πληροφορίες, διαβάστε αναλυτικά τη σχετική ανακοίνωση.

Πηγή

19 Σεπτεμβρίου, 2022 Posted by | Νέα και ενδιαφέροντα | | no comments