organosi 2.0

Για να…οργανωθούν οι οργανώσεις!

Δωρεάν πληροφόρηση και συμβουλευτική συνταξιούχων, εργαζομένων και ανέργων από την υποστηρικτική δομή Δήμου Ιλίου και ΓΣΕΕ

Ο Δήμος Ιλίου ενημερώνει για την επαναλειτουργία της υποστηρικτικής δομής πληροφόρησης και συμβουλευτικής συνταξιούχων, ατόμων πλησίον της σύνταξης, εργαζομένων και ανέργων του Δήμου σε συνεργασία με το Ινστιτούτο Εργασίας της ΓΣΕΕ.

Η υποστηρικτική δομή επαναλειτουργεί από τη Δευτέρα 1 Νοεμβρίου 2021, ώρες 16:00 έως 20:00 κατόπιν ραντεβού, όπου Νομικοί Σύμβουλοι και Σύμβουλοι Απασχόλησης θα βρίσκονται την 1η και 3η Δευτέρα κάθε μήνα, στο Δημαρχείο Ιλίου, στον 4ο όροφο, προκειμένου να παρέχουν ΔΩΡΕΑΝ υπηρεσίες εξειδικευμένης πληροφόρησης και επαγγελματικής συμβουλευτικής.

Συγκεκριμένα, θα υποδέχονται και θα επεξεργάζονται ερωτήματα που αφορούν το εργατικό δίκαιο (συμβάσεις, αποδοχές, άδειες κλπ.) και το δίκαιο κοινωνικής ασφάλισης (θεμελίωση και κατοχύρωση συνταξιοδοτικού δικαιώματος, συντάξεις χηρείας, συντάξεις αναπηρίας, πλήρεις και μειωμένες συντάξεις, απασχόληση συνταξιούχων κλπ.).

Οι συναντήσεις θα πραγματοποιούνται σε ατομικό επίπεδο, τηρώντας τα προβλεπόμενα μέτρα προστασίας της δημόσιας υγείας.

Για περισσότερες πληροφορίες, και ραντεβού κάθε ενδιαφερόμενος μπορεί να επικοινωνεί με το Κέντρο Κοινότητας στο τηλέφωνο 2132030011, Δευτέρα έως Παρασκευή, ώρες 08:30 έως 14:30.

Πηγή

5 Νοεμβρίου, 2021 Posted by | Νέα και ενδιαφέροντα | | no comments

Ηράκλειο Αττικής: Δωρεάν μαθήματα χρήσης ηλεκτρονικών πλατφορμών, από το ΚΕΠ του Δήμου

Για ακόμα μια χρονιά το ΚΕΠ του Δήμου Ηρακλείου Αττικής προσφέρει στους πολίτες δωρεάν μαθήματα για την χρήση όλων των διαδικτυακών εργαλείων ηλεκτρονικής εξυπηρέτησης προκειμένου να τους βοηθήσει να κάνουν τις συνδιαλλαγές τους με το δημόσιο ακόμα πιο απλές και εύκολες.

Πλατφόρμες όπως το gov.gr, το taxisnet ή το myaade, ασφαλιστικών ταμείων και, φυσικά, το iraklio.gr του Δήμου Ηρακλείου Αττικής, παρέχουν πλέον μια ολοκληρωμένη λύση για όσους δημότες θέλουν να αποφύγουν τις μετακινήσεις και τις ουρές, αρκεί να ξέρουν να τα χρησιμοποιούν.

Με στόχο, λοιπόν, να έχουν όλοι γνώση και πρόσβαση σε αυτά τα σύγχρονα εργαλεία, το ΚΕΠ του Δήμου, δεν περιορίζεται μόνο στην διεκπεραίωση των υποθέσεων των πολιτών, επεκτείνει τη δράση του και τους δείχνει επιπλέον πώς και οι ίδιοι μπορούν να χρησιμοποιήσουν την τεχνολογία για την αμεσότερη και απλούστερη εξυπηρέτησή τους.

Όσοι Ηρακλειώτες θέλουν να συμμετέχουν στα μαθήματα που προσφέρει το ΚΕΠ του Δήμου μπορούν να κλείσουν το σχετικό τους ραντεβού καλώντας στα τηλέφωνα 2132000269 και 2132000191.

«Όσο ποτέ, τον τελευταίο ενάμιση χρόνο καταλάβαμε πόσο σημαντική είναι η ηλεκτρονική εξυπηρέτηση. Εάν είναι κάτι το οποίο πρέπει να μείνει από αυτή την περίοδο της πανδημίας, είναι η προσαρμογή σε ένα σύγχρονο μοντέλο με το οποίο ο δημότης μπορεί να φροντίζει για τις υποθέσεις τους χωρίς να ταλαιπωρείται. Βέβαια, για να γίνει αυτό πρέπει και ο ίδιος να ξέρει πώς να εκμεταλλευτεί τα νέα ηλεκτρονικά εργαλεία. Στο δημοτικό ΚΕΠ πάμε ένα βήμα παραπέρα και παίρνουμε την πρωτοβουλία να μάθουμε στους πολίτες πώς να χρησιμοποιούν και οι ίδιοι τις διάφορες πλατφόρμες εξυπηρέτησης. Θέλω να ευχαριστήσω το προσωπικό του ΚΕΠ του Δήμου μας που αποδεικνύει ότι προτεραιότητα δεν είναι μόνο το τυπικό, αλλά η πραγματική μέριμνα για τον δημότη», το σχόλιο της αντιδημάρχου, Κωνσταντίνας Γεωργοπούλου.

Πηγή

5 Νοεμβρίου, 2021 Posted by | Νέα και ενδιαφέροντα | | no comments