organosi 2.0

Για να…οργανωθούν οι οργανώσεις!

Ογκολογικό Κοινωνικό Ιατρείο Θεσσαλονίκης

Το Κοινωνικό ιατρείο για καρκινοπαθείς Θεσσαλονίκης θα λειτουργήσει από την αρχή της νέας χρονιάς απέναντι από το Θεαγένειο Αντικαρκινικό Νοσοκομείο στον πρώτο όροφο της οδού Αλεξάνδρου Συμεωνίδη 3.

Πηγή

(Δεν έχει γίνει επιβεβαίωση στοιχείων)

Η πρωτοβουλία (κατά την τελευταία αναζήτηση σχετικά με αυτήν, στις 23/06/2017) δείχνει να παραμένει ενεργή

17 Δεκεμβρίου, 2012 Posted by | Χωρίς κατηγορία | | no comments

150 μαθητές δημιουργούν βοτανόκηπο και λαχανόκηπο στο Μαρούσι

Με την ενθουσιώδη συμμετοχή 150 μαθητών φυτεύτηκαν οι πρώτοι βοτανόκηποι και λαχανόκηποι στο 3ο, 11ο και 10ο Δημοτικό Σχολείο, όπως και στο 1ο Ειδικό Δημοτικό Σχολείο Αμαρουσίου στο πλαίσιο του πρωτότυπου προγράμματος δημιουργίας βοτανόκηπων και λαχανόκηπων σε σχολικούς προαύλιους χώρους.Το πρόγραμμα υλοποιεί ο Δήμος Αμαρουσίου για δεύτερη χρονιά σε συνολικά 10 Δημοτικά Σχολεία της πόλης.

Ακολουθώντας τη φιλοσοφία του προγράμματος, οι μαθητές των τεσσάρων σχολείων, με τη συνδρομή της επιστημονικής ομάδας του Δήμου Αμαρουσίου που βρέθηκε κοντά τους, ανέλαβαν οι ίδιοι να σπείρουν και να φυτέψουν τους βοτανόκηπους και λαχανόκηπους στα σχολεία τους.
Συγκεκριμένα, φύτεψαν είδη χειμερινών φυτών -μπρόκολο, λάχανο, μαρούλι, κρεμμύδι, κουκιά- αλλά και πολλά μυρωδικά φυτά όπως μαϊντανό, άνιθο, σέλινο, ενώ έσπειραν παντζάρι, ραπανάκι, σπανάκι.

Η ομάδα του Δήμου διαθέτοντας την απαιτούμενη τεχνογνωσία και συνεργαζόμενη άριστα με το διδακτικό προσωπικό, καθοδήγησε τα παιδιά σε κάθε βήμα της διαδικασίας δημιουργίας των λαχανόκηπων στα σχολεία τους.

Οι μαθητές δεν έκρυψαν τον ενθουσιασμό τους για τη δράση και την προσμονή τους να «θερίσουν» τους καρπούς των προσπαθειών τους.
Με την ευκαιρία της δημιουργίας των πρώτων λαχανόκηπων και βοτανόκηπων, ο Δήμαρχος Αμαρουσίου Γ. Πατούλης, σημείωσε: «Δίνουμε και φέτος στους μικρούς μαθητές τη δυνατότητα να καλλιεργήσουν τους δικούς τους λαχανόκηπους και βοτανόκηπους στα σχολεία τους, να μάθουν να τους φροντίζουν, να δουν τα στάδια ανάπτυξης των βοτάνων και των φυτών, να γευτούν τους καρπούς της προσπάθειάς τους. Μέσα από αυτή την πρωτοβουλία επιχειρούμε να φέρουμε τα παιδιά σε γνωριμία με τα βότανα και τα φυτά της ελληνικής γης, να έλθουν πιο κοντά στο περιβάλλον.

Ο ενθουσιασμός των μαθητών κατά τη διάρκεια της δράσης και η δίψα τους να μάθουν τα πάντα γύρω από τα φυτά, αποδεικνύουν ότι η βιωματική προσέγγιση που ακολουθείται είναι ιδιαίτερα ωφέλιμη για τους μαθητές στο πλαίσιο της εκπαιδευτικής διαδικασίας».
Μέσα από τη βιωματική εκπαίδευση, οι μαθητές έρχονται σε επαφή με τη φύση, μαθαίνουν μάθουν τα μυστικά της σποράς και φροντίδας του κήπου, δημιουργούν τη δική τους «παραγωγή». Παράλληλα, γνωρίζουν τα ελληνικά βότανα και λαχανικά, βλέπουν τα στάδια ανάπτυξης τους και γεύονται τους καρπούς τους. Στο πλαίσιο του προγράμματος, οι μαθητές θα ενημερωθούν, επίσης, για τη σημαντική διατροφική αξία των βοτάνων και των λαχανικών, ωφέλιμη για την Υγεία τους.

Πηγή

17 Δεκεμβρίου, 2012 Posted by | Νέα και ενδιαφέροντα | | no comments